Epilog

Melanie's P.O.V

Znacie historie, kiedy młodzi ludzie dożyli do złotego jubileuszu? Nie? To teraz już znacie. Ja oraz Zayn Malik znamy się od 40 lat. Ta historia zaczęła się od zwykłych korepetycji z matematyki. Teraz jestem okropnie wdzięczna mojej byłej nauczycielce matematyki, że nas zbliżyła. Złota kobieta. Owszem, mieliśmy swoje wzloty i upadki, ale to wszystko przezwyciężyła nasza miłość. Mamy trójkę wspaniałych dzieci - James'a, Emily i Rosie. Teraz są dorośli i sami także stworzyli własne rodziny. Mam nadzieję, że nasza historia przekonała was, że miłość przezwycięży wszystko, dosłownie wszystko.

________________________________________________________________
No to taki króciutki epilog <3 Blog o Liam'ie jest już założony.


Jeszcze rozdziałów nie ma, ale jutro powinien się pojawić albo nawet dzisiaj. Jeszcze zobaczę :* Ale jest już prolog, bohaterowie i zwiastun *__* KOCHAM WAS <3 
Mam nadzieję, że ten blog chociaż trochę się Wam podobał ^^ I mam ogromną nadzieję, że blog o Liasiu będzie miał więcej wyświetleń i przede wszystkim komentarzy xd <3 

1 komentarz:

  1. NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIENIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIENIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.NIE.
    ŻE NIBY TO KONIEC? ŻE NIBY JUŻ NIE BĘDĘ MOGŁA PISAĆ W KOMENTARZACH, ŻE ROZDZIAŁ BYŁ SUPI DUPI? ŚWIETNY BYŁ TEN BLOG, I ZAWSZE BĘDZIE HEHEHE XDD

    OdpowiedzUsuń